معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد واملاک کشور، اختلال در سیستم دستگاههای کارتخوان ( POS) در دفاتر اسناد رسمی از سوی بانک ملی و ارائه سرویس های ناقص را باعث ایجاد نارضایتی و مشکلات فراوان برای مردم اعلام کرد
معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد واملاک کشور، اختلال در سیستم دستگاههای کارتخوان ( POS) در دفاتر اسناد رسمی از سوی بانک ملی و ارائه سرویس های ناقص را باعث ایجاد نارضایتی و مشکلات فراوان برای مردم اعلام کرد.
محمدمهدی انجمشعاع اظهار کرد: اختلال در سیستم دستگاههای پرداخت الکترونیکی (pos) بانک ملی ایران در دفاتر اسناد رسمی که در چند روز گذشته به دلیل سهل انگاری بانک ملی ایران و شرکت سامان به وجود آمده بود، متاسفانه باعث بهوجود آمدن مشکلات فراوانی بهویژه در امر تنظیم سند برای مردم و اخلال در انجام تکالیف قانونی سازمان و ارائه خدمات به متقاضیان محترم شد.
انجمشعاع با اشاره به ضعف سیستمهای بانک ملی و عدم به روز بودن آنها جهت ارائه خدمات مطلوب الکترونیکی اظهار کرد: مسئولان این بانک ضمن پذیرش مشکلات بوجود آمده اعلام کردند که اختلالات موجود در دستگاههای (pos ) خیلی سریع مرتفع خواهد شد که متاسفانه این امر در زمان مورد نظر و به موقع اتفاق نیفتاد.
معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با تاکید بر استقرار 7500 دستگاه پرداخت الکترونیک تحت سامانهای در دفاتر اسناد رسمی و پرداختهای حقوق دولتی در دفاتر اسناد رسمی به طریق الکترونیکی در پی اصلاح فرآیندها از سوی این سازمان اظهار کرد: سالانه نزدیک به 20 میلیون تراکنش از طریق دستگاههای کارتخوان انجام میپذیرد که در این روند حدود 2 هزار میلیارد تومان به خزانه دولت واریز میشود که متاسفانه علیرغم این درآمد، با ارائه سرویسهای ناقص و قطعی سیستمها از سوی بانک ملی مواجه هستیم.
منبع : ایسنا
دیدگاه خودتان را ارسال کنید