کسب گواهی ایزو 2007 10001 توسط حوزه ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری

مدیرکل ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری گفت اخذ گواهی بین المللی ایزو 10001 2007 در راستای افزایش ارائه و تضمین کیفیت خدمات، بهبود فرایندها و رضایت متقاضیان در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بوده است

مدیرکل ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری گفت: اخذ گواهی بین المللی ایزو 10001:2007 در راستای افزایش ارائه و تضمین کیفیت خدمات، بهبود فرایندها و رضایت متقاضیان در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بوده است.

 مرتضی ادب مدیرکل ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری این سازمان با اعلام این خبر گفت: اداره کل ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری به‌لحاظ تحولات انجام شده، موفق به کسب گواهی بین المللی iso 10001: 2007 در سطح ملی شده است.

وی افزود: با توجه به این موفقیت و نیز بهبود فرایند خدمات مشترک با سازمان امور مالیاتی و دسترسی برخط متقاضیان به بانک سوء پیشینه موثر اشخاص حقیقی، انتظار می رود شاهد ارتقاء قابل ملاحظه جایگاه ایران در راستای ارزیابی بانک جهانی در خصوص بهبود فضای کسب و کار و سلامت اداری در سطح جهانی باشیم.

ادب بیان کرد: برای ارائه خدمات فراگیر و صحیح به متقاضیان و ذی نفعان این حوزه که شامل طبقات خاص و تخصصی در کشور هستند، سعی شده سطح انجام کار در کل کشور که حدود 400 واحد ثبت شرکت و 31 اداره کل ثبت اسناد و املاک در مراکز استان ها می باشند، یکسان سازی شده و به‌طور مستمر کیفیت ارائه خدمات مورد پایش قرار گرفته و اصلاحات دوره‌ای برای آن در نظر گرفته شود.

وی افزود: صاحبان و مدیران تشکل‌های پولی و بانکی، بورسی و فرابورسی، شرکت‌های دانش بنیان، شهرک‌های صنعتی، مدیران تعاونی ها، تولیدی ها، دانشگاه ها، انجمن ها، کانون ها و هیات امنای تشکل‌های سرمایه‌ای اجتماعی که مهم‌ترین متقاضیان و ذی نفعان حوزه ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری هستند، نقش مهم و تعیین‌کننده در مناسبات تجاری، اقتصادی و پولی کشور ایفا می‌کنند.

منبع : ایسنا